Voor vragen of support
Bel + 31 (0)180 - 44 50 18 + 31 (0)180 - 44 50 18

 

Service & Support

Indigo Logistics biedt haar klanten een vaste helpdesk consultant, die bereikbaar is tijdens kantooruren via e-mail support@indigologistics.nl of op het directe telefoonnummer + 31 (0)180-445018

De consultant neemt uw melding op en streeft naar een zo spoedig mogelijke afhandeling van de vraag. Dit is uiteraard afhankelijk van de aard van de melding. Indien het om een complexere melding gaat, dan krijgt u een indicatie wanneer Indigo Logistics verwacht het probleem opgelost te hebben.

De consultant kan op afstand met u meekijken, daarvoor gebruikt Indigo Logistics Teamviewer. U hoeft dit programma niet te downloaden, alleen te openen indien de consultant hierom verzoekt. Gebruik hiervoor  onderstaande button. 

Download teamviewer

Wij verzoeken u de meldingen bij voorkeur per e-mail te doen, indien dat mogelijk is. De helpdesk mailbox wordt meerdere keren per dag gecontroleerd op uw meldingen. Uiteraard worden meldingen via e-mail op dezelfde wijze behandeld als telefonische meldingen.

Indigo Logistics blijft uiteraard ook bereikbaar voor vragen en opmerkingen die niets met de helpdesk te maken hebben. Daarvoor is +31 (0)180-445018. De telefoniste neemt deze lijn op. Ook als het helpdesknummer in gesprek is, zal de oproep worden doorgeschakeld naar de telefoniste. Zij zal met u overleggen of u wilt wachten of dat zij een bericht kan doorgeven.

Beschikbare modules

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Ontvang onze nieuwsbrief met het laatste nieuws.